نوشته شده توسط : elham

هتل آماری آتریوم بانکوک تایلند
این هتل تایلند در جاده" New Petchburi "قرار دارد. مسافت تا ایستگاه مترو تنها کم میباشد و فاصله مرکز تجاری و مراکز خرید بانکوک با مترو تنها چند دقیقه فاصله دارد .بزرگترین مرکز گرد همایی شرکت کویین تا هتل 10دقیقه فاصله دارد. برخی از امکاناتی این هتل به مسافران تور تایلند ارائه میدهد سالن بدنسازی ، ماساژ ، استخر و سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، پارکینگ ، اینترنت وای فای ، کلوپ شبانه ، رستوران و ... می باشد . رستوران " Cascade  "با صبحانه بشکل بوفه و غذاهای بین المللی معروف است . رستوران "Vivaldi " غذاهای ایتالیالی را به میهمانان تور تایلند ارائه میدهد .  همچنین رستوران" Mingles Pub "اجرای  موزیک زنده دارد.



هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند 
هتل آماری واترگیت بانکوک تایلند یکی از هتل های 5 ستاره مدرن و تجاری و بازرگانی شهر بانکوک تایلند می باشد که در بین میدان سیام و جاده" Sukhumvit  "قرار دارد در نزدیکی این هتل فروشگاه های( Central World و Gaysorn Plazaو Siam Paragon و Pratunam  )واقع شده اند. مسافران تور تایلند می توانند از خدمات ماساژ درمانی مرکز Breeze Spa استفاده کنند.با رفتن به حمام در استخر آرامش بخش پر از گلبرگ های گل سرخ و معطر سنبل ،اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده ونیرو بگیرید.این هتل ،سونا ، استخر ، جکوزی ، سالن اسپا ، سالن بدنسازی و شش رستوران دارد. 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای تایلند,هتلهای بانکوک تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

قایق سواری در جزیره پوکت تایلند
در جزیره پوکت تایلند قایق سواری در تنداب و رود خانه خروشان از 
معروف ترین و محبوب ترین تفریحات و سرگرمی های گردشگران تور تایلند می باشد که در این جزیره وجود دارد.گردشگران و مسافران تور تایلند زمانی که بوسیله قایق بادی مسیری به طول چهار کیلومتر را از وسط جنگل طی کنند،  پر ماجراترین و پر هیجان ترین زمان را برای خود میتوانند داشته باشند . بهترین ماههای سال برای انجام این کار ژوئن تا نوامبر است. 
 


غواصی در پاتایا تایلند
یکی از معروف ترین ورزشهای آبی برای مسافران تور تایلند غواصی می باشد و خاطره ای است که هرگز از یاد نمی رود. صخره های آبی , مرجانها , ماهی های رنگارنگ , نهنگها و حتی کوسه ها را می توانید تماشا کنید . انسانهای زیادی در تایلند همه ساله آموزش غواصی می بینند و غواصان ماهری می شوند. فروشگاه های زیادی برای تامین مایحتاج غواصی در تایلند وجودد دارد. بعد از آموزش غواصی گواهینامه ای داده می شود که می توان در تمام نقاط جهان غواصی کرد. این ورزش در تمام طول سال بای میهمانان و میزبانان تور تایلند در جریان است.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: غواصی در تایلند,قایق سواری در تایلند,تور تایلند,ورزشهای دریایی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکز خرید مایک پاتایا تایلند
یکی از بهترین مراکز خریدی است که در مرکز شهر پاتایا قرار گرفته مرکز خرید مایک پاتایا تایلند می باشد. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند همه روزه از ساعت یازده صبح تا بیست و سه شب  آماده ارائه خدمت به خریداران و بازدیدکنندگان تور تایلند می باشد. این مرکز خرید بیشتر از دویست فروشگاه معتبر و برند با قیمت مناسب تشکیل شده است. مرکز خرید مایک پاتایا تایلند مطمعنا برای اکثر مردم محلی و توریست های پاتایا بهشت مراکز خرید می باشد.  نرخ کالا و اجناس برای مردم محلی تایلند و مسافران تور تایلند یکسان است.  مرکز خرید مایک پاتایا تایلند در جاده دوم قرار گرفته است .


 مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند
 در خیابان راما یکم در منطقه عمده خرید 
مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند واقع شده است و فروشگاه های اطراف آن شامل سیام دیسکاوری ، سیام سنتر ،  توکیو ، سیام پاراگون  ام.بی.کی می باشند. مسافران تور تایلند باید بدانند اجناس موجود در مرکز خرید سیام اسکوئر بانکوک تایلند نرخ بیشتری به نسبت منطقه پرتونم برای خود دارند و فقط در ام.بی.کی می توانید قیمت های پایین تری پیدا کرده و خرید کنید . ام.بی.کی بزرگترین فروشگاه بانکوک و همچنین از بزرگترین فروشگاه ها در آسیا می باشد که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده است و دارای ۸ طبقه با  از صد و پنجاه رستوران و دوهزار مغازه  ، ۸ سالن بولینگ و سالن سینما می باشد. این فروشگاه در طول روز تقریبا ۱۰۵ هزار نفر بازدید کننده برای خود دارد و در تایلند فروشگاهی در این زمینه وجود ندارد.


مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند 
مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند مجموعه ای از مایحتاج میهممانان و گردشگران تور تایلند به مرکز خرید می باشد و مراکز خرید معروف و متفاوت در پاتایا است .مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند دارای مرکز تفریحی ، رستوران سینما و فروشگاههای مختلف می باشد که بیشتر این امکانات و خدمات در ساختمان سه طبقه در جاده ساحلی بیچ رود واقع شده است و مایحتاج مسافران تور تایلند را در یک مکان برای خریداران جمع آوری کرده است. میهمانان تور تایلند می توانند در حین خرید از مرکز از رستورانهای معروف این مرکز خرید نیز استفاده کنند.



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: تور تایلند,مرکز خرید مایک تایلند,مرکز خرید مایک پاتایا,مراکز خرید در تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

این بازار یکی از بزرگترین بازار گل ها در بانکوک می باشد که به صورت یک فروشگاه عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت میکند. در این بازار انواع گل از جمله گل رز، ارکیده، نیلوفرهای رنگارنگ و... موجود می باشد. این گلها به صورت 50 یا 100 تایی بسته بندی شده اند و با قیمت ارزان به فروش می رسد، اما در طول جشنواره های خاص مثل ولنتاین یا روز مادر قیمت گلها گران تر می شود .بازار گل در بانکوک در نزدیکی Saphan Phut واقع شده است. بازار گل در جنوب وات Pho(معبد از شیب بودا) نهفته است و سالانه گردشگران زیادی در تور تایلند تابستان 94 به این فروشگاه مراجعه می کنند. بهترین زمان برای رفتن به این بازار قبل از طلوع آفتاب است.

 

بازار گل در بانکوک

 

بازار گل در بانکوک

 


:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: بازار گل در بانکوک , دیدنی های تایلند , جاذبه های دیدنی تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , مکانهای دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل سوفیتل در مرکز شهر بانکوک در جاده" Sukhumvit " بنا شده است . این هتل در خیابان سیلوم نزدیک به ایستگاه مترو سیلوم ساخته شده است. همچنین فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی 45  کیلومتر میباشد. و تا ایستگاه ترن هوایی  BTS دارای امکاناتی عالی و دسترسی آسان به بازارهای شبانه این خیابان و خیابان های مجاور میباشد . امکانات رفاهی این هتل شامل استخر روباز ، مرکز آب گرم و سلامت ، اینترنت ، ماساژ ، مرکز بدنسازی و ... میباشد. رستوران های این هتل غذاهای تایلندی و فرانسوی را برای مسافران و گردشگران تور لحظه آخری تایلند عرضه می کنند.

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 

هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل سوفیتل سیلوم بانکوک تایلند,هتل های تایلند, بهترین هتل های تایلند , هتل های ارزان تایلند , هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد